Dit seizoen zijn we iets anders begonnen n.l. met een boottocht op 31 augustus. We zijn met ca. 100 leden met 2 bussen vervoerd naar Drachten en daar op de boot de Harmonie gestapt.

De leden werden verwelkomt op koffie en iets lekkers erbij de tocht ging over de oude feanen naar Grouw. Daar konden de mensen even van boord een wandeling maken door het mooie dorp. Terug aan boord stond er een fantastisch lopend chinees buffet klaar. Daar werd met zijn allen lekker gebruik van gemaakt.

Na het eten hadden we een zeer geslaagde verloting. Ondertussen genoot men van vaartocht en koffie en thee en niet te vergeten het borreltje. Om ca. 5 uur meerden we af in Drachten en gingen we met de bussen weer terug naar Heerenveen.
Al met al hadden we een zeer gezellige dag met zijn allen. Het weer was deze dag geweldig het kon niet beter alle leden gingen naar huis met een gevoel deze dag was geweldig, volgend jaar maar weer zeiden ze!