WANDELGROEP HEERENVEEN Wandelgroep Heerenveen is ontstaan door enkele enthousiaste wandelaars uit Heerenveen-midden.

Met het idee: Wandelen is leuk en goed voor lichaam en geest en past daarom perfect binnen een gezonde leefstijl. Bovendien heerlijk om in de buitenlucht te zijn. En omdat veel mensen niet zo gauw alleen gaan wandelen hebben we een wandelgroep opgericht.

Wij wandelen iedere week rond Heerenveen/Oranjewoud. Meestal een tochtje van ong. 5 tot 8 km. De deelname is gratis en iedereen die wil en kan wandelen mag meedoen. Zo het nu is wandelen we meestal woensdagsmiddags zo rond 14.00 uur. Het aantal wandelaars varieert van soms vier tot soms twaalf personen.

Je hoeft je vooraf niet aan/of af te melden. Er is een wandel WhatsApp groep waar je deel van kan uitmaken en waar vermeld wordt waar en wanneer er gewandeld wordt. Bovendien is er de Facebook pagina Wandelgroep Heerenveen waar de wandelingen ook op vermeld worden. Op de website staat allerlei informatie over de wandelgroep. Ga gewoon een keer mee en beleef de gezelligheid en het gevoel van gezond bezig zijn en andere mensen leren kennen.

HTTPS://WANDELGROEPHEERENVEEN.WORDPRESS.COM of tel:06 30287142 of 06 24214908 e-mail: activiteiten@wijkheerenveenmidden.nl